17 квітня, 2024

МОЇ ВІДКРИТТЯ _ Дмитро Чередниченко "Мандри жолудя"

 Оце і є моє чергове відкриття. Маленька тоненька книжечка під назвою «Мандри жолудя».

Спочатку думала відправити її до відділу поробок. Потім мені здалося, що вона ввійде до розділу книг про мистецтво фотозйомки. Ім’я автора книги розгледіла не одразу: Дмитро Чередниченко, відомий вчителям початкових класів та українським філологам. 

Тексти його творів регулярно входять до хрестоматій та підручників останніх кілька десятиліть. Зараз постать Чередниченка знаходиться в тіні. А мені хочеться на кілька хвилин спрямувати на неї вашу увагу, тому залишу вас з Дмитром Семеновичем сам на сам. На свій страх і риск викладаю кілька відсканованих сторінок у відкритий простір, маючи на меті лише одне – дати українським читачам розуміння, який унікальний погляд мав Чередниченко. У Вікіпедії ні слова не сказано про його захоплення фотозйомкою. А зануритись у біографію письменника зараз, на жаль, немає часу.

Знімаю шляпу перед «Веселкою».  Сучасні ідея та дизайн, співзвучні нам і зрозумілі. Ім’я художника – Є. Колесов

Про «закриті файли» ви пам’ятаєте? Звертайтесь




Немає коментарів:

Дописати коментар