15 березня, 2024

АІСТина бібліотека - це...

 МУЗЕЙ

Бібліотеку музеєм назвала не я, а один маленький читач. Було це у грудні 2021 року, і моя пам’ять мене підвела, не зберегла його імені.

Я не ставила собі на меті зробити з бібліотеки музей.

Воно якось само вийшло, коли почала опікуватися шкільним архівом. Спочатку це були папери, яка осідали в папках і на полицях. А потім не тільки папери: подарунки від випускників та друзів школи, картини, репродукції і… навіть опудало птаха.

Тож  до  презентації «АІСТина бібліотека – це…» додаю сьогодні ще один лист: «Музей».

А можете одразу перейти за  посиланням на Google-папку, де є 11 перших фотографій експонатів. Далі їх число збільшиться  - поки друкую цю статтю, пам’ять підказує (знає, що моя боржниця): оце треба, і про це треба розповісти.

У тій Google-папці є ще й документ, де, як у справжньому музеї, розповідається коротко про кожен експонат.

Прошу до перегляду.

АІСТ-бібліотека від користувача Irina Vek

Немає коментарів:

Дописати коментар