29 лютого, 2024

Путівник_СВІТЛАНА РОЙЗ

В останньому детективі Джоан Ролінг згадується список із 25 номерів, які «ви бачите вперше і які можуть вам знадобитися».

Мій список очолює фейсбук-сторінка Світлани Ройз. Підписана на неї давно, а з 24 лютого 2022 року читаю її пости, отримуючи  сильну емоційну підтримку. Віднедавна до неї додався телеграм-канал "Стійкість для стійких"

Вона психолог. Крутий психолог. Має дуже великий авторитет. 

І дуже активно співпрацює з митцями слова, письменниками та поетами, особливо дитячими.

З початком повномасштабного вторгнення Світлана сама себе мобілізувала на допомогу всій країні. Зараз кожну свою публікацію закінчує словами «Обнімаю, Родино. Як хочу Перемоги». І мені затишно від того відчуття, що я є частиною її родини. Так вона об’єднує Україну.

Вона дає приклад, як триматися, шукати ресурси в собі, що робити тілу і чим зайняти думки.

Я вчуся в неї позитивного погляду на наше життя, беру уроки стійкості і роботи з собою над пошуком власних інструментів триматися на плаву. У нас є один такий спільний інструмент. У мене він з’явився нещодавно. Світлана рятується ним давно: "Чоловік одразу відчуває, коли зі мною щось не так - починає хвилюватись, коли повідомлення стають зовсім короткими і коли я не пишу в фб. Він знає, що можливість писати - мій ресурс, я дійсно так відновлююсь".

Робота над путівником "Світлана Ройз" триватиме. В неї дуже багато напрацювань. І про всі розповім, але не похапцем. 

І дуже хочеться, щоб про неї дізналося якомога більше людей.

Немає коментарів:

Дописати коментар