27 лютого, 2024

ОДИН ДЕНЬ - ОДНА КНИГА, або КНИЖКА НА ОДИН ЗУБ

 Є в мене дві рубрики, які вирішила об’єднати.

Першою (у часі) була рубрика «Один день – одна книга». Мене манила цифра 365 прочитаних за рік книг. Була дуже наївною, коли таке планувала. Перші кілька місяців у 2021 році мені вдалося більш-менш тримати  темп.

Роз’яснювати, чому назвала другу рубрику «Книжка на один зуб» - думаю, не треба. Книжечки на 10-20 сторінок  ковтнути можна за 10-20 хвилин.

Взагалі-то прочитати одну книгу в день – не проблема. Поки підзаряджається телефон і немає інших гаджетів під рукою, ниряю в читання. Мені вистачає цього часу, щоб проковтнути 50-100 сторінок. Проблема в іншому – розповісти про неї так, щоб читачі в чергу ставали. Та ще й записати свої думки, щоб не були кострубаті і око не перечіплювалося за неправильно підібрані слова. Оце задача з задач.

Як я з нею справляюся – судити не мені, а вам, дорогі читачі.

Вперто вчуся, вчуся писати по темі і без зайвих слів.

От зараз, наприклад, вийшла далеко за рамки заявленої теми.

Тому ставлю крапку. Мені потрібен час, щоб підготувати розповідь про те, як і де вчуся писати. То дуже цікаво.

Далі буде

 

Немає коментарів:

Дописати коментар