21 лютого, 2024

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ на допомогу шкільному бібліотекару

Зараз тільки лінивий не говорить про штучний інтелект.

Поділюсь і я своїм скромним досвідом, розповім про своє знайомство з ШІ і про свої перші кроки.

Це сталося нещодавно, коли готувала публікацію про Бібліотеку магічних книг  за творами Террі Пратчетта і шукала, чим би її проілюструвати. Скільки я тоді малюнків передивилася!

Дуже у пригоді мені тоді став відеоурок в ютубі про нові додатки в онлайн-сервісі Canvа.

Результат мене приголомшим. Думаю, вас теж.

Механізм там дуже простий: потрібно ввести ключові слова і кілька секунд почекати на результат.

Спочатку я ввела слова «книги», «магія». Потім добавила слово «купол». В кінці приплюсувала «ланцюги».

Обіцяю найближчим часом зробити на допомогу своїм колегам шкільним бібліотекарам маленьку інструкцію з використання ШІ у Canvі

А зараз – за браком часу - прощатимусь



Немає коментарів:

Дописати коментар