15 січня, 2024

#ЖивіПисьменники. Як говорити з дітьми про війну та мир_моя нагорода

Ділюся своєю радістю. 

У листопаді 2023 року прослухала вебінари на тему "Живі письменники. Як говорити з дітьми про війну та мир". 

Їх проводила Барабука (лабораторія дитячого читання Національного Центру "Мала академія наук України") спільно з ГО "Смарт освіта" при підтримці Українського інституту книги. 

Про сертифікати ніхто й не думав, але я отримала щось набагато суттєвіше та ціінніше. 

Серед 723-ти зареєстрованих учасників   були розіграні 10 комплектів книг.

І я виграла один із них :) Круто, правда? 

Мої 10 кг радості виглядають так. І у вас, дорогі читачі, є два варінти, щоб дізнатися про них.

 1. Прийти в бібліотеку, почути від мене розповідь про грандіозний проект "Живі письменики", який БараБука веде з 2019 року, потримати в руках книги та погортати їх. 

 2. Переглянути інтерактивну листівку, де я розповідаю про кожну з книжок, отриманих в подарунок від БараБуки і з  якої можна дізнатися і про проект "Живі письменники" в цілому та про титанічну роботу при створенні посібника "Як говорити з дітьми про війну та мир".

А потім все рівно прийти до бібліотеки та взяти почитати ту книжку, яка сподобалася найбільше :)

Немає коментарів:

Дописати коментар