23 листопада, 2023

STUDY STACK - сервіс для створення власних дидактичних матеріалів.

 GENIAL.LY залишається моїм улюбленим онлайн-сервісом, в якому за 3 неповних роки зробила 67  інтерактивних матеріалів (спочатку це були листівки, згодом побільшало інтерактивних  презентацій, а тепер захопилася путівниками). На цьому не зупинюся.

Але мова сьогодні піде не про GENIAL.LY, а про новий онлайн-сервіс STUDY  STACK, який стала опановувати зовсім недавно. 

Мені сподобалося те, що, заповнивши один раз бланки даних, ми отримуємо тренажер із багатьма варіантами. 

І сьогодні пропоную читачам свою першу вправу. І не просту вправу, а суто професійну для бібліотекарів. 

У мене вже є одна публікація під міткою КОЛЕГАМ-ШКІЛЬНИМ БІБЛІОТЕКАРЯМ. Сьогодні до неї доєднується друга. 

Зараз опрацьовую електронний посібник "Сучасна шкільна бібліотека: організація роботи", яку видала Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О.Сухомлинського. Доволі часто доводиться повертатися до Списку скорочень, важкувати запам'ятати одразу АБІС, АСОД, ЕОР, ІПМ, ШБІЦ та багато інших. 

Перший мій тренажер допоможе тренувати пам'ять :) і мені і моїм колегам. У ньому 20 скорочень, повний список містить 41 термін. Створення тренажера для його вивчення - це буде моя 2 вправа. До зустрічі. Далі буде...

 

Немає коментарів:

Дописати коментар