08 листопада, 2023

КНИГА ГЕРОЇВ НАШОЇ КРАЇНИ_випуск 1. Артур Дронь

    Повернусь на кілька секунд до публікації про свої читацькі будні. Тоді мова йшла про рецензії Артура Дроня на книжкову серію Анджея Сапковського «Відьмак», якими доповнила свій Щоденник читача (іди за цим посиланням).

   Я дуже зраділа, коли інтернет «підкинув» мені рецензії Артура Дроня. Мені не вистачає умінь, щоб так все розписати, найважча робота для мене – пошук правильних слів, ніби  не слова підбираю, а каміння ношу.


    Це ж так логічно, правда, розпочати пошук інформації про того, чия думка тебе зацікавила? Остання рецензія Артура на порталі «Друг читача» датована 2018 роком, а перша 2016. Коли ви відшукаєте в Вікіпедії статтю про нього, здивуєтесь так само, як і я. Він народився у 2000 році. Розумієте, так? Свою першу статтю він надрукував у 16 років! Ви зможете таким похвалитися? Я – ні J

   Артуру – 23 роки. Позаду – навчання у Львівському національному університеті ім. І. Франка на факультеті журналістики, робота у Видавництві Старого Лева. Його сьогодення – війна, з початком повномаштабного вторгення пішов добровольцем і зараз у 125 Окремій бригаді територіальної оборони ЗСУ. 

   


У статті в Вікіпедії є посилання на кілька публікацій, в одній із них воєнні вірші Артура Дроня. Поділюся кількома рядками, які мене вразили, будь ласка, пройдіть за посиланням до статті, перечитайте. В ній окремим рядком виділено, що републікація без письмової згоди редакції забороняється. А вступати в переписку з ними немає часу.

Навіть не так. Мене вразили 2 вірші. Один - із довоєнного часу: публікація 2020 року - про Бога, що проколов собі лівого вуха.   

Другий - із сьогодення - Коли ми скидаємо бронежилети

На свій страх і риск приведу кілька слів, які мені сподобалися найбільше.

У селі

якась жінка з місцевих

сказала дитині: «Синочку!»

 

Але кожен із нас

озирнувся

І маю для вас домашнє завдання, дорогі читачі: які рядки якого вірша Артура Дроня сподобалися Прем'єр-міністру Італії Джорджі Мелоні. А в біографії молодого поета є і така сторінка. 

 P.S. Майже офіційно. Започатковую нову рубрику: Книга героїв нашої країни. Такі як Артур Дронь  є героями нашої країни, прикладом для сучасної молоді, приводом для мого покоління пишатися ними - і молитися за них.

Немає коментарів:

Дописати коментар