26 листопада, 2023

36 і 6 котів

 Книги Галини Вдовиченко серії «36 і 6 котів» є предметом моєї гордості як бібліотекара і задоволення як читача. Я слідкувала за ними з 2021 року і "відловила" поступово всі п’ять.  

Повернулась я до них, щоб внести дані про них до свого читацького  щоденника.

Є ще одна причина, але про це якось пізніше розповім.

 Чому вони мені так сподобалися? 1. Я дуже люблю котів. 2. Цікавий сюжет з дуже несподіваними поворотами і фокусами. 3. Дуже гарна літературна мова, з невеликою кількістю галицизмів (наприклад, «перша кляса») та суржику, яка підкреслює характер героїв.  4. Дуже легко читається. 5. Кожен хвостатий герой має свій яскравий характер. 6. Я, нарешті, запам’ятала, скільки буде, якщо 6 помножити на 7.

У вас будуть свої причини продовжувати читання і рекомендувати іншим.  Головне - взяти в руки першу книжку. Ще є аудіоваріант

Немає коментарів:

Дописати коментар