02 листопада, 2021

КАЛЕНДАР ЗНАМЕННИХ ДАТ: 20 років "Дивовижному Морісу та його вченим гризунам"

Оце так новина! Якщо хтось ще не знає, Террі Пратчетт - мій улюблений письменник, а кіт Моріс - один із улюблених персонажів.

Вчора - 1 листопада - виповнилось 20 (!) років з дня першої публікації книги "Дивовижний Моріс та його вчері гризуни" (The Amazing Maurice and His Educated Rodents).

      Маленька цитатка із твору - як приклад, чому люблю Террі Пратчетта:

Люди тільки те і роблять, що обманюють одне одного. А якщо вони самостійно не здатні це зробити, тоді вони обирають собі уряд на допомогу.

Мені здається, що українського перекладу немає: слухала (і читала) російський варіант. Придбати книгу можливостей не було, тому для свого похресника я її роздрукувала.

Перше, про що він мене запитав, чи немає такого мультиплікаційної версії: книга так і просилася на екран і вона йому дуже сподобалася.

І от зараз, в цей момент десь мусять лунати фанфари і запускатися феєрверки! Знайомтесь! На сцені з'являються персонажі майбутнього мультфільму! Ех, шкода, що не знаю добре англійської мови: Моріса озвучуватиме сам Хью Лорі :)





Фото скачала із статті

Для бажаючих дізнатися подробиці, але вони (як і я) не володіють англійською мовою - є російськомовна версія

Немає коментарів:

Дописати коментар