18 жовтня, 2021

ХВАЛИ МЕНЕ, МОЯ ГУБОНЬКО

    Пам'ятаєте, колись була популярною передача "Вгадай мелодію", на згадку про яку нам залишилася фраза "Я вгадаю мелодію з трьох нот" (двох, чотирьох - значення не має).

    А вирахувати книжку за первою фразою ви  б змогли?

    Я - змогла, і мені кортить з цим поділитися.

Чого гріха таїти, люблю дивитися серіали і одночасно працювати, наприклад, у програмі PHOTOSHOP. 

От і сьогодні, дивлюся - скоріше слухаю - серіал "Люцифер", а саме 5 серію 2 сезону, де головна героїня читає донечці на ніч книжечку, і книжечку, між іншим, не просту. Деякі критики назвали її "Алісою в Задзеркаллі", написану Стівеном Кінгом. 

І зреагувала я не на ім'я, а на те, що зробила героїня казки, ЩО саме вона знайшла. 

Так і кортить розповісти (і це не Аліса і написав не Стівен Кінг),  але залишу іншим шанс відчути себе першовікривачем. А може, ви вже зробили це відкриття давним давно?

 

Немає коментарів:

Дописати коментар